Retourneren

RETOURNEREN

Wil je jouw bestelling terugsturen?

Hier lees je hoe dat werkt

Als je jouw bestelling, met of zonder reden, wilt terugsturen, dien je dat binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, aan ons te laten weten.

Wij verzoeken je om dit te laten weten door ons contactformulier in te vullen. We verzoeken je om altijd het bestelnummer te vermelden en laat ons weten welke producten je wilt terugsturen.

Je kan de producten op eigen kosten terugsturen via PostNL naar:

Zusjes de Boer

Romestraat 17

9403 DT Assen

of gratis terugbrengen bij ons afhaalpunt Grandcafé Zusjes de Boer, gevestigd aan de Markt 13 in Assen, tijdens openingstijden (zie hiervoor de website van Grandcafé Zusjes de Boer).

Om de producten terug te kunnen sturen dien je het modelformulier voor herroeping te downloaden, te printen en in te vullen en vervolgens in de doos te stoppen.

We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen.

Voorwaarden retourzendingen

Voor de bierboxen geldt dat een box als één product wordt beschouwd. Het herroepingsrecht geldt ten aanzien van een box als geheel. Het retourneren van afzonderlijke onderdelen van dit product is derhalve niet mogelijk.

Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.

Het herroepingsrecht, zoals hierboven omschreven, geldt ook voor de door ons aangeboden abonnementen